.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديركل منابع طبيعي گيلان منصوب شد

در آستانه سال نو، مديركل منابع طبيعي گيلان با حضور قائم مقام و معاون مناطق مرطوب و نيمه مرطوب سازمان جنگل ها منصوب شد.

طي حكمي از سوي «فرود شريفي» معاون وزيرجهاد كشاورزي و رئيس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور«رسول محمدي» امروز به عنوان مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري گيلان منصوب شد.
مديركل منابع طبيعي گيلان در اين مراسم با تاكيد برضرورت حفظ و حمايت منابع طبيعي گفت: حفاظت از منابع طبيعي مهمترين موضوع مديريت منابع طبيعي است و بايد براي حفاظت طبيعت و تامين تعادل شرايط زيستي آن از تمام امكانات فني و قانوني استفاده كرد تا در اين راستا وظيفه‌مند و تواناتر عمل كرد.
رسول محمدي يادآور شد: علاوه براداره حفاظت، يگان حفاظت منابع طبيعي با هدف اجراي طرح ها و پروژه هاي حفاظتي و حمايتي به منظور پيشگيري و مقابله با تخريب و عوامل آن و تقويت طبيعت تشكيل شد.
وي تقويت و جلب مشاركت هاي مردمي، استفاده از امكانات ساير دستگاههاي اجرايي، تغيير الگوي مصرف سوخت، تامين و جايگزيني سوخت هاي مناسب با ايجاد هماهنگي لازم و افزايش امنيت و توانايي عوامل حفاظتي را از جمله سياست هاي اجرايي اداره كل منابع طبيعي استان عنوان كرد.
در اين مراسم رئيس سازمان جهاد كشاورزي گيلان، مشاور و مديركل اموراستان هاي سازمان جنگل ها و معاونين اداره كل و روساي ادارات منابع طبيعي شهرستان هاي استان و كارشناسان اين اداره كل حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاپور 7 فروردين 1387
باتعويض مستمر مديركل منابع طبيعي وضيعت تاسف بارجنگلهاي شمال بهبودپيدانخواهدكرد.طرحي نو ومردعمل مي خواهد تاجنگلهاي شمال نجات پيداكند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.